IP presentations

IP presentations

by Tomaso Erseghe -
Number of replies: 0

Dear all,

here is the plan for IP presentations

-------------------------- IP day 

Thu Feb 8, 2024 - Room F - Complesso Maldura, Piazzetta Gianfranco Folena, 1 

 9:00-9:35 Abortion Right (max 30 min) Giulia Azzolini, Alessia Rizzelo, Alessandra De Carlucci, Daria Zanin, Alessandro Canova, Manuele Favero 

9:35-10:20 AI Popstar (max 40 min) Marie Kyla Trinidad, Asti Karina Aprilia Putri, Yanni wu, Nikol Boycheva, Ipek Altuntas, Esra Erdim, Alessandro Discalzi, Cagin Bogurcu 

10:20:11:10 Palestine-Israel (max 40 min) Nan zhang, Imada Muhammad Hammada, Anran Chen, Arda Ertanhan, Sezen Gokmen, Kaan Zambelli, Tahsin Can Yilmaz 

11:10-11:45 Blacklivesmatter (max 30 min) Chiara Dainese, Nayara Storquio, Andrea Corazza, Cecilia Di Vittorio, Léo Dujourd'hui, Theresa Meier 

11:45-12:30 Wall-E (max 40 min) Matteo Andriolo, Elnaz Donati, Bartolomeo Morellato, Esmeralda Frati, Lucia Oriza Royo, Maddalena Pesce, Maria Recuero Zamorano, Vittoria Santoni 

14:00-14:30 Barbie (max 30 min) Marisa Seiter, Denise Deiß, Dauda Sulemanu, Buket Aydogdu, Berker Senol 

14:30-14:55 Fast Fashion Fighters (max 20 min) Victoria Hope Den Bleyker, Dilara Ecem Gursoy, Maud Cloe Karsseboom, Nora Zoccolan 

14:55-15:40 Education abroad (max 35 min) Irina Tupitsyna, Ekaterina Chernakova, Anna Farronato, Anel Saduakassova, Giulia Romito, Riccardo Ferlan, Matteo Cassone, Piero Frassetto  

 -------------------------- 2nd session - tentative schedule to be confirmed soon depending on room availability 

Fri Feb 16, 2024 - Room 8 - DISLL, Via Beato Pellegrino 

 9:00-9:40 Loveyourself (max 35 min) Erica Borlini, Alessia Nicetto, Chiara Brasi, Zahra Dadkhah Tehrani, Rafael Andres Hernandez, Daniel Gutierrez Velez, Magdalena Anton 

9:40-10:20 Climatechange (max 35 min) Chiara Salvalaggio, Elisa Tuzzato, Saadia Muskaan Haq, Nadhiesda Antonio Sanchez, Daniela Perlini, Elisa Panozzo, Annalisa Gallina

Best,

Tomaso Erseghe